סילבוס
6
יחידות
25
שעות תוכן
2
הערכות ®VPA
A2+
רמה נדרשת
1. סקירת תחום שירות לקוחות ושיטות עבודה מומלצות
נלמד טיפים ליצירת חווית שירות לקוח חיובית
2. שירות לקוחות טלפוני
נלמד כיצד לספק שירות לקוחות מצוין באמצעות הטלפון
3. שירות לקוחות באמצעות אימייל, צ'אט ומדיה חברתית
נלמד כיצד לספק שירות לקוחות יוצא מן הכלל באמצעות ערוצים דיגיטליים כמו אימייל, צ’אט ומדיה חברתית.
4. פתרון בעיות טכניות
נלמד איך להבין ולפתור בעיות טכניות.
5. פגישות
נלמד כיצד יש לנהל פגישה מתחילתה ועד סופה כולל בניית סדר יום ומתן עדכונים לאנשי צוות.
6. מצגות
נלמד טיפים אודות הדרך הטובה ביותר להתכונן למצגות וכיצד יש לפתוח ולסיים מצגות באופן אפקטיבי.