קורס אנגלית לשירות לקוחות

ללא קשר למיקומו של הארגון שלכם, על נציגי שירות הלקוחות להיות בעלי שליטה וביטחון מלאים כדי לספק תמיכה ללקוחות דוברי אנגלית מרחבי העולם.

קורס אנגלית לשירות לקוחות

בקורס זה, התלמידים יקבלו סקירה של שיטות העבודה המומלצות בתעשייה יחד עם דוגמאות אמיתיות של שרות לקוחות בשימוש מגוון ערוצים כגון: טלפון, אימייל, צ’אט, ומדיה חברתית.

הקורס כולל תכנים מקוריים מ:

סילבוס

6

יחידות

25

שעות תוכן

2

הערכות ®VPA

A2+

רמה נדרשת

נלמד טיפים ליצירת חווית שירות לקוח חיובית

נלמד כיצד לספק שירות לקוחות מצוין באמצעות הטלפון

נלמד כיצד לספק שירות לקוחות יוצא מן הכלל באמצעות ערוצים דיגיטליים כמו אימייל, צ’אט ומדיה חברתית.

נלמד איך להבין ולפתור בעיות טכניות.

נלמד כיצד יש לנהל פגישה מתחילתה ועד סופה כולל בניית סדר יום ומתן עדכונים לאנשי צוות.

נלמד טיפים אודות הדרך הטובה ביותר להתכונן למצגות וכיצד יש לפתוח ולסיים מצגות באופן אפקטיבי.

למי מתאים הקורס?

יתרונות הקורס

כתבו לנו

צוות Speech ישמח לענות לכם על כל שאלה:

הצטרפות לSpeech במחיר היכרות

להצטרפות, פרטים נוספים, או כל שאלה, אנא מלאו את הטופס, ונציג Speech יחזור אליכם בהקדם