אנגלית לשיווק דיגיטלי

בשיתוף עם האסיפה הכללית של מחנה ההכשרה הטכנולוגי המוכר, דיבור שמחה להביא לכם את קורס האנגלית היחיד בעולם כולו המלמד אתכם את האנגלית הנדרשת כדי להצטיין בקריירה השיווקית שלכם ולדבר “דיגיטלית” כשפת אם.

אנגלית לשיווק דיגיטלי

קורס אנגלית לשיווק דיגיטלי

בקורס זה התלמידים ילמדו אודות השיטות, הפלטפורמות והאסטרטגיות הנדרשות כדי להגיע ללקוחות ברחבי עולם המדיה הדיגיטלית.

הקורס כולל תכנים מקוריים מ:

סילבוס

5

יחידות

42

שעות תוכן

3

הערכות ®VPA

B1+

רמה נדרשת

שיווק דיגיטלי מספק שיטות, פלטפורמות ואסטרטגיות חדשות כדי להגיע ללקוחות. הבנת מרחב המדיה המשתנה ללא הרף חיונית כדי להיות אנשי שיווק מצליחים. ביחידה זו נסקור את חמשת האזורים העיקריים של שיווק דיגיטלי המניעים את השינוי הזה ותשתית מוכוונת מטרה לשם מימוש יוזמות שיווקיות.

נסקור את הפיתוחים האחרונים במדיה החברתית, נבחן ערוצי מדיה חברתית מבוססים ומתהווים ונגדיר את הזדמנויות שיווק התוכן שכל ערוץ שכזה מספק. נלמד כיצד לספק לקהילה תוכן וחוויות נהדרים בעוד אנו שומרים על אסטרטגיית המדיה החברתית תואמת למטרות העסקיות.

השימוש הרב והחיבוריות הזמינה השפיעו באופן בלתי מעורער על מאמצי השיווק הדיגיטלי. הבנת יסודות החומרה והתוכנה של מכשירים ניידים תאפשר למשווקים דיגיטליים ניצול מיטבי של ההזדמנויות הטמונות בנגישות שכזו. ביחידה זו נסקור את התנהגות הצרכנים וכיצד המגמות של חומרת ותוכנת המכשירים הניידים תורמות לקמפיינים שיווקיים למכשירים ניידים.

ככל שפרסום רב יותר מכה בצרכנים כך פוחתת האפקטיביות שלו. משווקים נדרשים היום הרבה יותר מבעבר להתרומם מעל הרעש ולהישמע. ביחידה זו נלמד אודות כלי שיווק התוכן וכלים טאקטיים המחוללים מעורבות מצד קהל הלקוחות.

מהותה של חווית משתמש כוללת היא הבנת נקודת המבט של המשתמש לאורך נקודות המפגש השונות ולאורך זמן. ביחידה זו נלמד כיצד יש לתכנן כנגד כל שלב בחוויה ולשלב מספר רב של רכיבים נפרדים לכדי חזון מאוזן.

למי מתאים הקורס?

יתרונות הקורס

כתבו לנו

צוות Speech ישמח לענות לכם על כל שאלה:

הצטרפות לSpeech במחיר היכרות

להצטרפות, פרטים נוספים, או כל שאלה, אנא מלאו את הטופס, ונציג Speech יחזור אליכם בהקדם