סילבוס
5
יחידות
42
שעות תוכן
3
הערכות ®VPA
B1+
רמה נדרשת
1. מבוא לשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי מספק שיטות, פלטפורמות ואסטרטגיות חדשות כדי להגיע ללקוחות. הבנת מרחב המדיה המשתנה ללא הרף חיונית כדי להיות אנשי שיווק מצליחים. ביחידה זו נסקור את חמשת האזורים העיקריים של שיווק דיגיטלי המניעים את השינוי הזה ותשתית מוכוונת מטרה לשם מימוש יוזמות שיווקיות.
2. שיווק במדיה חברתית
נסקור את הפיתוחים האחרונים במדיה החברתית, נבחן ערוצי מדיה חברתית מבוססים ומתהווים ונגדיר את הזדמנויות שיווק התוכן שכל ערוץ שכזה מספק. נלמד כיצד לספק לקהילה תוכן וחוויות נהדרים בעוד אנו שומרים על אסטרטגיית המדיה החברתית תואמת למטרות העסקיות.
3. שיווק למכשירים ניידים
השימוש הרב והחיבוריות הזמינה השפיעו באופן בלתי מעורער על מאמצי השיווק הדיגיטלי. הבנת יסודות החומרה והתוכנה של מכשירים ניידים תאפשר למשווקים דיגיטליים ניצול מיטבי של ההזדמנויות הטמונות בנגישות שכזו. ביחידה זו נסקור את התנהגות הצרכנים וכיצד המגמות של חומרת ותוכנת המכשירים הניידים תורמות לקמפיינים שיווקיים למכשירים ניידים.
4. שיווק תוכן
ככל שפרסום רב יותר מכה בצרכנים כך פוחתת האפקטיביות שלו. משווקים נדרשים היום הרבה יותר מבעבר להתרומם מעל הרעש ולהישמע. ביחידה זו נלמד אודות כלי שיווק התוכן וכלים טאקטיים המחוללים מעורבות מצד קהל הלקוחות.
5. חווית משתמש
מהותה של חווית משתמש כוללת היא הבנת נקודת המבט של המשתמש לאורך נקודות המפגש השונות ולאורך זמן. ביחידה זו נלמד כיצד יש לתכנן כנגד כל שלב בחוויה ולשלב מספר רב של רכיבים נפרדים לכדי חזון מאוזן.