סילבוס
19
יחידות
125
שעות תוכן
12
הערכות VPA®
A2+
רמה נדרשת
1. מפגשים ופגישות מקוונות
נלמד כיצד להשתתף בפגישות על ידי הכנת סדר יום, מתן עדכונים ואיסוף הערות במגוון נושאים וכן נלמד כיצד יש לחלץ נתוני מפתח מכל שיחה.
2. מצגות
נלמד כיצד להבין את הנקודות העיקריות במצגות עבודה וכיצד לחלץ פרטים חשובים. נקבל טיפים להעברת מצגת מוצלחת.
3. תקשורת טלפונית
נלמד אודות שיחות ועידה בוידאו, כיצד יש להשאיר הודעות קוליות וכיצד יש לתקשר עם נותני שירות טלפונית.
4. אימיילים
נלמד כיצד לכתוב מכתבים ואימיילים במגוון רחב של נושאים עסקיים וכיצד לקרוא אימיילים הקשורים לעבודה.
5.קורות חיים ומכתבי פתיחה
נלמד כיצד לכתוב מכתבי פתיחה וקורות חיים יעילים וכיצד יש לחפש עבודה. כמו כן נלמד על היתרונות הגלומים במכתבי הפתיחה וקורות החיים.
6. ראיונות
נלמד כיצד להתכוננן לקראת שאלות שכיחות בראיון עבודה, כיצד להוביל את השיחה כמראיין וכמרואיין, וכיצד יש לשוחח אודות ניסיון קודם והישגים קודמים הקשורים לעבודה. נקבל טיפים לביצועים טובים יותר בראיונות.
7. משא ומתן
נלמד כיצד לדבר אודות המטרות בפגישת משא ומתן, כיצד יש להציג הצעות והצעות-נגד, כיצד לבטא דיעות וכיצד להציע פתרונות לשם הגעה להסכמה עסקית.
8. רישות עסקי (נטוורקינג)
נלמד את יסודות הרישות העסקי, ובכלל זה כיצד יש להציג את עצמינו באירוע נטוורקינג, כיצד לתאר את הרקע המקצועי שלנו וכן טיפים לניהול שיחות חולין.
9. סביבת המשרד
נלמד לבצע מגוון מטלות משרדיות כגון הבנת הודעות אימייל לכלל הארגון ועדכונים הנוגעים למקום העבודה, ניהול שיחה עם עמיתים לעבודה והבנה של הוראות.
10. משאבי אנוש
נלמד את היסודות ושיטות העבודה המומלצות לגיוס עובדים, ובכלל זה נלמד כיצד יש לראיין מועמדים פוטנציאליים וכיצד להבין מדיניות משאבי אנוש חדשה ותגמולי עובדים.
11. מערכות מידע
נלמד להבין הוראות טכניות וכיצד יש לייעץ לשם פיתרון בעיה הקשרוה למוצר או ציוד טכנולוגי.
12. כספים
נלמד איך למלא טפסים פיננסיים, כיצד להשלים טרנזקציות עסקיות וכיצד לשוחח עם עמיתים לעבודה בנושאים הנוגעים לעניינים פיננסיים של החברה.
13. שיווק
נלמד אודות הערך של שיווק מסורתי ודיגיטלי, ונלמד כיצד להפיק חומרים שיווקיים המתארים מוצר או שירות. כמו כן נלמד כיצד למסור עדכוני חברה בנושאים שיווקיים.
14. פיתוח מוצר וטכנולוגיה
נלמד אודות תהליך הפיתוח האג’ילי והחשיבות של חווית המשתמש. כמו כן נלמד כיצד למסור עדכוני חברה הקשורים לפרוייקטים הנדסיים.
15.שירות לקוחות
נלמד לקרוא ולהשיב למכתבי תלונה מלקוחות, ונלמד כיצד לכתוב סקרי משוב ללקוחות ולעובדים. כמו כן נלמד על חשיבות המחלקות השונות של שירות הלקוחות.
16. ניהול פרוייקט
נבין את המרכיבים של ניהול פרויקט ושיטות עבודה מומלצות, וכן נלמד אודות כלי ניהול פרוייקט.
17. הנהגה
נלמד על הגישות השונות לניהול ונלמד על שיטות עבודה מומלצות לניהול חברה או צוות.
18. יזמות
נלמד על האתגרים בהובלת חברת הזנק (סטארט-אפ) וכיצד לקדם ולבנות עסק חדש.
19. סקירה: חדשות עסקים (מתעדכן יומית)
רוצה להשתלב בהייטק? הצטרף עכשיו לקורס אנגלית עסקית!