לימוד אנגלית אונליין

תלמידים רבים זוכרים את שיעורי האנגלית בתיכון ואפילו ביסודי היטב, אבל לא בהכרח מהסיבות הנכונות: שיטת הלימוד אליה הרגילו אותנו מתבססת על שינון מילים, לימודי חוקי הדקדוק, קריאת טקסטים (לרוב משעממים), לימוד דרך הקלטות ועוד הרבה מאוד דרכים לא מלהיבות במיוחד. הוסיפו לכך את הצפיפות הגדולה גם בהקבצות הגבוהות, וקיבלתם חלק גדול מתשובה למה לימודי האנגלית בבתי הספר בדרך כלל לא מצליחים להשיג את המטרה שלהם.

לעומת זאת, הגישה השלטת היום בלימודי אנגלית למבוגרים היא שונה: יותר דגש על אוצר מילים פרקטי, נושאים שסובבים אותנו בחיי היום יום, שיחות תרגול וסימולציות. לא סתם הפכו בתי הספר לאנגלית למבוקשים ביותר ולסיפור הצלחה חובק עולם (חלק גדול מבתי הספר בארץ משתייכים לרשתות בינלאומיות).

אבל לא הכול מושלם: בעולם המהיר והתזזיתי של היום לא להרבה מאיתנו יש את הכוח והזמן ללכת וללמוד אנגלית בכיתה. אחרי הכול, רוב בתי הספר לאנגלית מתרכזים בלימודי ערב או בלימודי בוקר בסוף השבוע. מבחינת לא מעט אנשים, לימוד לאחר יום שלם בעבודה או כשצריך לעשות הרבה סידורים לפני שכל החנויות נסגרות זו לא בדיוק האופציה הכי טובה בעולם…

לכן לימודי אנגלית אונליין מהווים מהפכה של ממש באופן בו אנחנו לומדים. לימודי אונליין הם כמובן לא דבר חדש, אבל איכות הלימודים השתפרה לעין שיעור. פעם היינו צריכים ללמוד רק מהרצאות מוקלטות ולהסתפק בפורום של שאלות ותשובות. היום לעומת זאת אפשר לעשות שימוש בווידאו איכותי מכל מקום ובכל זמן, לא משנה אם אתם נמצאים בבית מול המחשב המשרדי, על הספה עם הלפטופ או בסמארטפון.

איך לומדים אנגלית ברשת?

לימודי אנגלית ברשת בדרך כלל נעשים אחד מול אחד או בקבוצות קטנות בדגש על אנגלית שימושית ופרקטית. יש לכך כמה יתרונות משמעותיים:

כאן ועכשיו: האנגלית אותה לומדים מתייחסת לחיי היום יום, למה שרלוונטי כאן ועכשיו. עבר זמנם של מבחני ה-Unseen שסיפרו לנו על האדם הקדמון או המצאת המטוס…

הגייה ודיבור: בזכות הלימוד מול מורה דובר אנגלית, תוכלו לשפר את אופן ההגייה שלכם ולצבור ביטחון בזמן שיחה. כך תוכלו למנוע מצבים לא נעימים של “בלק אאוט” או גמגום מביך כי אתם עדיין מחפשים את המילה הנכונה על קצה הלשון…

פידבק: אתם מקבלים פידבק ישיר על הביצועים שלכם, ולא צריכים להסתפק בלימוד פסיבי. על המסך תוכלו לראות באופן מידי עד לאן הצלחתם להגיע והאם כדאי לתרגל שוב את החומר או שאפשר להמשיך הלאה.

ללמוד בקצב שלכם: באמצעות מערך שעורים מוכן מראש, אתם יכולים להתקדם בקצב שלכם וכך להגביר את המוטיבציה להגיע אל המטרה שהצבתם לעצמכם. כך שיעורי האנגלית יהפכו ממטלה בלתי נעימה למשהו שנעים וכיף לעשות.

משלמים רק על מה שצריכים: אתם משלמים על חבילת שיעורים במחיר אטרקטיבי ביותר לעומת רישום לקורס בסיסי בכיתה שמתחיל ממחיר של אלפי שקלים.

לסיכום

גם אם מעולם לא חשבתם על לימודי אנגלית אונליין, אבל תמיד רציתם להרחיב אופקים ולשפר את יכולות התקשורת שלכם באנגלית, זהו ללא ספק הזמן להתחיל וליהנות מכל היתרונות שהדרך הזו מציעה לנו.

אולי יעניין אותך:

כתבו לנו

צוות Speech ישמח לענות לכם על כל שאלה:

הצטרפות לSpeech במחיר היכרות

להצטרפות, פרטים נוספים, או כל שאלה, אנא מלאו את הטופס, ונציג Speech יחזור אליכם בהקדם