משקיעים 20 דקות ביום ומשפרים את האנגלית!

אנחנו לומדים אתכם

אחת ההתחייבויות שלנו כבית ספר לאנגלית היא לא רק ללמד אנגלית, אלא לדאוג שהלומדים יצאו בסוף דוברי אנגלית. שהשפה הזו תהיה עבורם מקפצה כדי להמשיך להתפתח, ופתוח הזדמנויות חדשות.
המערכת ותוכניות הלימוד בנויות כך שהלימוד לא יהיה חד צדדי, אלא פעולה משותפת שתטמיע את האנגלית ככלי עבודה שימושי אצלכם. את מירב המאמצים שלנו אנחנו משקיעים בהתחייבות הזו.

ללמוד אנגלית כמו שאתם

כחלק מההבטחה הזו, אנחנו חוזרים ובודקים את התהליך, את הלומדים והמורים, פעם אחר פעם, כדי ללמוד ולהסיק מסקנות.
גילינו, למשל, שיש שני קשיים עיקריים המונעים מאנשים להתחיל – מחוייבות וחשש שהתהליך לא יצליח עבורם. השיטה שלנו מפרקת את הקשיים האלו עבור הלומדים והופכת את הלימוד לחוויה שהלומדים מצפים לה.

ראשית, תכני הלימוד נלקחים מעולמות תוכן שכולנו מחוברים אליהם, כך שבאופן מיידי אנחנו מבינים על מה מדברים איתנו, ומעניין אותנו להמשיך ולהשאר בנושא, באנגלית. הסביבה נעימה יותר ומזמינה, ואנחנו בעצם מרוויחים את האנגלית תוך כדי עיסוק בתחומי העניין שלנו.
ללמוד שפה תוך כדי דיבור זהו עקרון מנחה עבורנו, כאן תוכלו לדעת יותר על כך

יתרון נוסף וחשוב אף יותר – הזמן. 20 דקות ביום ומשפרים את האנגלית.
שעורים ארוכים מדי הופכים את האנגלית, אצל חלקנו, למשהו מאוס, מרוח וקשה מדי להכיל. אנחנו יודעים שבסדר היום העמוס של כולנו, מחוייבות של 45 דקות פנויות לקליטה ולמידה זה משהו שהוא יותר מדי עבורנו בעידן הנוכחי. לכן, במנות קטנות יותר, של 20 דקות עינייניות בכל פעם, קל לנו להשאר מרוכזים וחדים. וכך, אנחנו מגיעים בציפיה למפגש הבא, ולא נרתעים ממנו.
ויותר מכך, בכל מפגש אנחנו מוסיפים עוד רובד, עוד שכבה שלמדנו ונשארת איתנו.

ללמוד אנגלית ‘על הדרך’

שני יתרונות שהופכים את הלימדה לחוויה אמיתית שלא נמאסת.
כשהדיון ונושאי השיחה מעניינים אותנו, והם מתקיימים במפגשים קצרצרים, מאיפה שנוח לנו, אנחנו בעצם לומדים ‘על הדרך’, וכך כל החששות והפחדים יורדים ונחלשים.
כי, בעצם, באנו לאיזו שיחה קבצותית קלילה יותר מאשר ליום לימודים.

חוקרי קשב וריכוז מגלים 3 עצות ללימוד אנגלית אפקטיבי יותר:

השיטה של ווקסי התאימה את עצמה לעולם החדש, לצרכים, למגבלות ולחששות שמונעים מאיתנו להפוך את השפה האנגלית לקרש קפיצה עבורנו לעולם הגדול.
מחקרים מראים שרמת הקשב שלנו, כבוגרים (אצל ילדים זה אחרת) גבוהה מאוד כשלמידה באה במנות קטנות, כמו 20 דקות שעור. דבר נוסף שיכול לסייע לכם הוא לימוד בשעות הבוקר. משהו בנו מרוכז יותר בשעות האלו. ההמלצה השלישית של החוקרים בתחום היא ללמוד בבידוד. ההמלצה הזו קיימת עוד לפני תקופת הקורונה. להתנתק מרעשים ותזוזות של אנשים וכמובן להשתיק סמארטפונים, כך המוח שלנו נותן ללימוד לשקוע ללא הסחות דעת.
20 דקות ביום, בלי הסחות דעת, על נושאים שמעניינים אתכם – זה בדיוק אתם, אבל באנגלית!

עכשיו נבחר את המסלול המתאים ביותר עבורכם, ונשפר את האנגלית בקלות!

אולי יעניין אותך:

כתבו לנו

צוות Speech ישמח לענות לכם על כל שאלה:

הצטרפות לSpeech במחיר היכרות

להצטרפות, פרטים נוספים, או כל שאלה, אנא מלאו את הטופס, ונציג Speech יחזור אליכם בהקדם